Fu(ll)rious Kamikaze
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fu(ll)rious Kamikaze

funny team ut99 playing on slv mod!

HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in
Le Deal du moment :
Smartphone Xiaomi 14 – 512 Go- 6,36″ 5G ...
Voir le deal
599 €

Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins.

Go down 
3 posters
AuthorMessage
<))fk((>Slim_Shady
->Alien 2nd KingFK<-
<))fk((>Slim_Shady

Number of posts : 342
Registration date : 2006-03-11

Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins. Empty
PostSubject: Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins.   Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins. EmptyWed 30 Aug - 8:53

Ok so because <))fk(( US and Euro is running on HUT 841 now instead of 833, thanks to Daan once again I will have to re-activate all the admins once again, sorry for the inconvinience comme grab me on msn so I can give the admin levels back.

Ok a cause que <))fk(( US et Euro est maintenant sur HUT 841 au lieu de 833, grace a Daan encore Il va falloir que je re-active tous les admins encore, desoler pour l'iconvenience vennez me chercher sur msn pour que je puisse vous redonner vos droits d'admin a nouveau.
Back to top Go down
<))fk((>D3monT
->Alien KingFk<-
<))fk((>D3monT

Number of posts : 1058
Registration date : 2005-11-16

PostSubject: Re: Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins.   Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins. EmptyWed 30 Aug - 19:16

pour voir les admin tu sais cest ou Wink
Back to top Go down
<))fk((>Slim_Shady
->Alien 2nd KingFK<-
<))fk((>Slim_Shady

PostSubject: Re: Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins.   Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins. EmptyThu 31 Aug - 2:04

Bien oui mais faut les gens se presente sur les serveurs je puex pas faire pouff!! Tu es admin. Mise a hour d'admin Sniper, Carnage et Harry. Le reste j'ai pas eu de vos nouvelles encores.
Back to top Go down
<))fk((>D3monT
->Alien KingFk<-
<))fk((>D3monT

Number of posts : 1058
Registration date : 2005-11-16

PostSubject: Re: Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins.   Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins. EmptyThu 31 Aug - 10:05

ok ba quand tu veux lol
Back to top Go down
000011110000
->Alien Baby Fk<-

Number of posts : 29
Registration date : 2005-12-23

PostSubject: ok   Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins. EmptyFri 1 Sep - 0:03

merci slim!!!t tro cool come mec!!!
Back to top Go down
<))fk((>Slim_Shady
->Alien 2nd KingFK<-
<))fk((>Slim_Shady

PostSubject: Re: Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins.   Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins. EmptyFri 1 Sep - 2:43

Updated admins Harry, Yoda and D3mont still need many others I am on vacation for 1 week so it should be easier to get a hold of me.

Mise a jour Harry, Yoda et D3mont a nouveau admin mais j'ai encore besoin de beaucoup d'autre mais je suis en vacances pour une semaine donc sa va etre surement plus facile de me rejoindre.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins.   Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins. Empty

Back to top Go down

Need/Besoin To/A Add/Ajouter Les/The Admins.
Back to top 
Page 1 of 1