Un message francais suit le message anglaisHey guys thanks for showing up sorry if some of you did not know about this but myself, Fullazz and Bre@ve were playing on [IG] and SuB asked if we wanted to have a fun war since we had 3 fk's on [IG] and another on fk. So he had a fun war on <))fk((> 4 VS 4
I don't have screens for 2 matches of the total 3 matches but here is the description for now.
1st map - 5 Bridges SE - *=PsK=* wins 4 - 0 before the server crashed and just when it crashed Bre@ve would have scored.
2nd map - Laffy Taffy - *=PsK=* wins 10 - 1...
3rd map I have the screenshot:
Hé merci de gars pour vous montrer désolé si certains de vous n'avez pas su de ceci mais moi meme, Fullazz et Bre@ve jouait sur [IG] et SuB nous a demandé si nous voulions avoir une guerre amusante puisque nous avions 3 fk sur [IG] et un autre sur fk. Donc il avait une guerre amusante sur <))fk((> 4 VS 4 Je n'ai pas screen pour le 2 premier match du total de 3 match mais voici la description pour les matchs:
Premier match - 5 Bridges SE - *= PsK =* gagne 4 - 0 avant que le serveur s'est écrasé et juste quand il est écrasé Bre@ve aurait marqué.
Le deuxième match - Laffy Taffy - *= PsK =* gagne 10 - le 1... : (
La troisième carte j'ai le screenshot est plus haut.