Fu(ll)rious Kamikaze
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fu(ll)rious Kamikaze

funny team ut99 playing on slv mod!
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

 

 <))fk((> server is moving - Serveur <))fk((> dem

Go down 
AuthorMessage
<))fk((>Slim_Shady
->Alien 2nd KingFK<-
<))fk((>Slim_Shady


Number of posts : 342
Registration date : 2006-03-11

<))fk((> server is moving - Serveur <))fk((> dem Empty
PostSubject: <))fk((> server is moving - Serveur <))fk((> dem   <))fk((> server is moving - Serveur <))fk((> dem EmptySat 29 Apr - 9:51

Un message francias suit le message anglais

Ok so I am moving the <))fk((> server to another compagny the reason I am doing so is because current compagny that I am with is too expensive. Now I am getting the same service as old server with a bit better perks for half the price I used to pay. As of tomorrow when you click on current <))fk((> server you will be re-directed to new server. New server has same name, same maps and all, new server ip is:
69.65.0.122:7777
So you can now add the new server to your favorites... Very Happy As soon as you click on old one in your favrites new server will also be upated in your favorites.


Ok donc je demenage le serveur <))fk((> avec une autre compagnie la raison je demenage le serveur c'est car la compagnie je fais affaire avec en ce moment est trop chere. Je vais avoir le meme service avec la nouvelle compagnie que la veille avec quelque petite chose de plus pour la moitier du prix que je payais avant. A partir de demain quand vous allez cliquer sur le serveur <))fk((> celui qu'on a presentement vous allez etre envoyer directement au nouveau serveur. Le nouveau serveur porte le meme nom, il a les meme maps, le ip du nouveau serveur est:
69.65.0.122:7777
Donc vous pouvez l'ajouter a vos favorie... Very Happy En plus quand vous allez cliquer sur l'acien serveur dans vos favorie sa sera mise a jour au nouveau automatique.
Back to top Go down
<))fk((>Slim_Shady
->Alien 2nd KingFK<-
<))fk((>Slim_Shady


Number of posts : 342
Registration date : 2006-03-11

<))fk((> server is moving - Serveur <))fk((> dem Empty
PostSubject: Re: <))fk((> server is moving - Serveur <))fk((> dem   <))fk((> server is moving - Serveur <))fk((> dem EmptySun 30 Apr - 0:48

I have added new BR maps on our <))fk((> server now our same has pretty much the same BR maps as KOA.

J'ai ajouter des nouvelles maps BR sur notre serveur <))fk((> nous avons presque tous les meme maps BR que KOA.
Back to top Go down
 
<))fk((> server is moving - Serveur <))fk((> dem
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Server now running HUT829 - Le serveur utilse HUT829
» Server FK maitenant ouvert - FK Server now open
» desorganize server
» False server status
» =|DiD|= , *=PSK=* & <))fk((> euro server.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Fu(ll)rious Kamikaze :: fk Server[J-20 BACK!] :: fk server-
Jump to: