Fu(ll)rious Kamikaze
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fu(ll)rious Kamikaze

funny team ut99 playing on slv mod!

HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in
-17%
Le deal à ne pas rater :
(Black Friday) Apple watch Apple SE GPS + Cellular 44mm (plusieurs ...
249 € 299 €
Voir le deal

Stop langage sms/stop au language sms

Go down 
AuthorMessage
<))fk((>D3monT
->Alien KingFk<-
<))fk((>D3monT

Number of posts : 1058
Registration date : 2005-11-16

Stop langage sms/stop au language sms Empty
PostSubject: Stop langage sms/stop au language sms   Stop langage sms/stop au language sms EmptyTue 14 Mar - 15:46

I think,it's will be good write complet word because good traduction,good read post,and easy google traduction Wink

So i say:
-All members must post 1message sms charactere if member haven't time for write long post
-Now,all message must write complet charactere but you have right 2 sms charactere Wink

*i try make a law against sms charactere it's no easy

J epense que d'ecrire completement les mots serai bien pour la traduction,le plaisir de lire un beau post,et sa faciliterai la traduction pour google Wink

Donc je dit:
-tous les membres on le droit de poster 1 message sms si le membre n'a pas le temps d'ecrire un long message.
-Maintenant,tous les messages devront etre ecrit avec tous les mots en entier MAIS ils peuvent contenir 2 mots en SMS

*J'ai essayer de construire une "loi" contre le langage sms du forum,c'est pas facile
Back to top Go down
<))fk((>D3monT
->Alien KingFk<-
<))fk((>D3monT

Number of posts : 1058
Registration date : 2005-11-16

Stop langage sms/stop au language sms Empty
PostSubject: Re: Stop langage sms/stop au language sms   Stop langage sms/stop au language sms EmptyWed 15 Mar - 18:21

je deplace ton post dans rectification loi sms Wink comme sa on rectifie avec tout le monde et apres on rectifie sur la loi direct
Back to top Go down

Stop langage sms/stop au language sms
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Idées rectification stop sms